Koop bouwstenen voor Groot Deunk
22-11-2020

We zijn inmiddels druk bezig met onze nieuwe feest locatie bij Groot Deunk. De vergunningen zijn binnen, de bouwtekening is klaar, de koopovereenkomst is opgesteld en er is een bouwteam opgericht om alles in goede banen te leiden. Inmiddels is er al veel gedaan, volg alles in ons foto-album Groot Deunk.

Nu het werk is begonnen, beginnen ook de kosten te lopen natuurlijk. De eerste facturen voor materialen zijn inmiddels al betaald. We kunnen daarom ook financiële hulp goed gebruiken. In 2017 hebben we van veel mensen en bedrijven een toezegging gekregen dat ze ons willen ondersteunen met een lening in de vorm van een bouwsteen en/of een vrije gift.

Hoe zat het ook alweer met die bouwstenen? Het is mogelijk om een “bouwsteen” te kopen voor € 50,- per steen. Jaarlijks worden er dan 10 bouwstenen - getrokken uit de namen van de kopers - teruggegeven aan de kopers. Dit is dus een renteloze lening aan de Oranjevereniging.

Inmiddels hebben we iedereen die in 2017 een intentieverklaring heeft ondertekend een mail gestuurd hier over. Heb je dat destijds niet gedaan en wil je nu wel bijdragen, of wil je nog wat extra's geven? Dan kan simpel via de bouwstenen pagina op deze website.

Alvast heel erg bedankt voor je bijdrage en hopelijk kunnen we in 2021 elkaar ontmoeten op onze fantastische nieuwe locatie Groot Deunk.