Oranjefeest 2023
08-07-2023 09:00 - 01:00

Dagfeest

9:00 We gaan de vlag hijsen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior', zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.
9:30 Vertrek vanaf Groot Deunk, in een feestelijke optocht naar het koningspaar Arjen en Ingrid Luiten aan de Lichtenvoordsestraatweg. Onze jeugdkoninging Ella Ligterink zal ons daar ook welkom heten. Zie ook de regels voor de optocht.
12:00 Na een gezellige ochtend bij het koningspaar, vertrekken we weer richting Groot Deunk. Hier kunnen jullie o.a. lekker lunchen (voor 3 munten) of iets lekkers uit de frituur bestellen.
13:30 Start van het koning- en jeugdkoning- schieten. Kinderen uit groep 8 en ouder kunnen mee doen met het jeugdkoningschieten. Inschrijfgeld Koningschieten € 10,- / Jeugdkoningschieten € 2,50

Wat is er verder te doen: Uiteraard zijn er weer wat vertrouwde spelletjes om te spelen, maar ook dit jaar hebben we weer wat leuke verrassingen, voor jong en oud! Er is uiteraard ook genoeg gelegenheid om gezellig buiten te zitten met een hapje en een drankje.

Avondfeest

0:00 tot 1:00 een knallend eindfeest met de band SatisFexy.

SatisFexy

Entree: leden € 3,- / niet leden € 5,-