Dagfeest + dansavond
09-07-2022

Dagfeest

9:00 We gaan de vlag hijsen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior', zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.
9:30 Vertrek vanaf Groot Deunk, in een feestelijke optocht naar het koningspaar Hermen van Eerden en Bregje van Eerden-Twigt aan de Barloseweg. Onze jeugdkoning Lars Uenk en zijn adjudant Lucas Gussinklo zullen ons daar ook welkom heten. Zie ook de regels voor de optocht.
12:00 Na een gezellige ochtend bij het koningspaar, vertrekken we weer richting Groot Deunk. Hier kunnen jullie o.a. lekker lunchen (voor 3 munten) of eventueel een vette hap halen.
13:30 Start van het koning- en jeugdkoningschieten.Kinderen uit groep 8 en ouder kunnen mee doen met het jeugdkoningschieten. Inschrijfgeld Koningschieten € 10,- / Jeugdkoningschieten € 2,50
14:30 Start van bubbelbal toernooi. Geef je team (mininaal 4 personen) zo snel mogelijk op bij iemand van het bestuur, want vol=vol! Inschrijfgeld € 10,- per team.

Wat is er verder te doen: Het vertrouwde sjoelen, blikgooien, touwtjetrekken en het springkussen zijn natuurlijk weer aanwezig, maar ook wat verrassingen! Er is uiteraard ook genoeg gelegenheid om gezellig buiten te zitten met een hapje en een drankje.

Avondfeest

0:00 tot 1:00 een knallend eindfeest met de band Barcode.

Barcode

Entree: leden € 3,- / niet leden € 5,-