Wie komt helpen bij Groot Deunk?
06-11-2019

Wellicht hebben jullie het al gezien, maar er wordt druk gesloopt op het terrein van Groot Deunk. Inmiddels hebben wij de eerste voorbereidingen getroffen zodat de sloop van het aangrenzende gebouw gedaan kan worden, zonder dat ons gebouw beschadigd wordt. Het echte werk kan pas beginnen wanneer het bestemmingsplan definitief is en het pand ook echt van ons is, maar de komende tijd hebben we al wat klussen staan waar we jullie hulp bij kunnen gebruiken.

Wanneer het aangrenzende pand gesloopt is, moeten we een tijdelijke gevel maken in ons pand. Verder gaan we het oude technische dienst gebouw en enkele garage boxen ontmantelen om later te gebruiken om extra opslagruimte te creƫren. Op zaterdag 23 november zullen we van start gaan met het maken van de tijdelijke gevel en het ontmantelen van het technische dienst gebouw en de garage boxen. Alle hulp is hierbij welkom! Kun je helpen? Geef het even door aan Rutger via voorzitter@oranjeverenigingbarlo.nl. Kun je deze dag niet, maar wil je wel een andere keer helpen? Geef dat ook even door, dan houden we je op de hoogte wanneer er aan het werk gaan daar.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!