Stem op het coöperatiefonds voor nieuwe stoelen!
15-06-2015

Zoals iedereen onderhand wel weet, zijn we druk bezig met geld inzamelen om nieuwe stoelen voor o.a. toneel te kunnen kopen. We hebben hiervoor ook een project ingediend bij het Rabobank Coöperatiefonds. Dit geld krijgen we niet zomaar, daar hebben we stemmen voor nodig, heel veel stemmen. Help ons door op ons project te stemmen, iedereen die lid is Rabobank kan stemmen.

Ga naar de website van het cooperatiefonds en ga daar stemmen, het kan ook zijn dat je een e-mail hebt gehad van de Rabobank met daarin een link om te stemmen, die kun je ook gebruiken. Geeft die aan dat u niet gevonden kan worden als lid, dat kun je je aanmelden als lid, dit duurt maximaal een week. Breng dan je stem uit op "Christelijke Oranjevereniging Wilhelmina te Barlo" (categorie cultuur).

We hopen natuurlijk zo veel mogelijk stemmen binnen te halen en daardoor kans te maken op een mooi geldbedrag. Moedig ook vooral vrienden, familie, kennissen en collega's aan ook op ons te stemmen. Alvast bedankt!