Oranjefeesten Barlo: Kan het wel of kan het niet
07-06-2021

We hebben, als bestuur, zolang mogelijk gewacht met het nemen van een beslissing of we onze Oranjefeesten (3 tot en met 10 juli) wel of niet door kunnen laten gaan.

Geen Oranjefeesten 2021

De in juli geldende coronamaatregelen zijn nog zo onduidelijk, dat we met pijn in ons hart hebben besloten om de Oranjefeesten ook dit jaar niet door te laten gaan. Het is een enorme tegenvaller, want wat hebben we allemaal weer enorm behoefte aan gezelligheid, een feestje, een toneelstuk, dagfeest, optocht, een hapje en een drankje met ons allen. De dalende cijfers laten zien dat we de goeie kant op gaan, maar helaas komt de maand juli nog iets te snel. Wij hopen dat jullie daar begrip voor hebben.

Opening gebouw

Maar dat betekent niet dat we dit jaar helemaal niks gaan doen. Integendeel. Ons gebouw bij Groot Deunk begint al echt op een fantastische feestlocatie te lijken en de omgeving is al mooi ingericht. Daar hoort een mooi openingsfeestje bij. Noteer daarom alvast in jullie agenda zaterdag 2 oktober: Opening gebouw Oranjevereniging Barlo bij Groot Deunk. Tijdstip en opzet volgt nog.

Ledenvergadering

In 2021 willen we ook nog een ledenvergadering houden. Deze hebben we gepland op woensdag 20 oktober 2021.  De uitnodiging volgt nog.

Nieuwe bestuursleden: Wij kunnen jouw inbreng heel goed gebruiken

Ben je op zoek naar:

• Een nieuwe uitdaging?
  • Zinvolle tijdsbesteding in een maatschappelijke organisatie in Barlo?
  • En ben je innovatief/ creatief/ een doener etc.

Dan is een rol binnen ons bestuur misschien iets voor jou. Voor informatie kun je altijd terecht bij één van onze huidige bestuursleden.

Het bestuur: Rutger, Richard, Karin, Berjo, Hermen, Herald, Gert Jan, Wiljon, Ans, Rudi en Annita.