Grandioze verloting voor nieuwe stoelen
17-04-2015

Uitslag vind je hier!

Prijs per lot: € 6,- twee voor € 10,-

Wij komen langs voor de verkoop. Heb je ons gemist? Neem contact op met
Jan van Eerden (vaneerdenhofstede@kpnmail.nl) of Rutger Gussinklo (gussinklo@kpnmail.nl)
en ding ook mee naar deze geweldige prijzen:

Kaartjes thuiswedstrijd Ajax voor 2 personen ~ Mee mais hakselen werktuigenvereniging ~ Culinaire verrassingstocht door/langs mensen oranjeverenigingsbestuur, voor twee personen met alles drop en dran ~ Beklimming windmolen 2 personen ~ Workshop DJen (4-6 personen) door Rob Wolsink ~ Avond DJ set (voor dummies) van Rob Wolsink ~  Een glas in lood hanger met afbeelding naar wens van Wilco Klein Gunnewiek ~ 2x Uur visagie van met tips en trucks door Nicol Klein Nijenhuis ~ Trekkerrijles Wilco Luiten ~ Schets van Willem te Molder Fruitboom van Rendering ~ 2x krat 24 vaste planten van Lageschaar ~ Dinerbon Domme Aanleg ~ Etentje voor twee personen in buitenkeuken van Annelies van Eerden ~ 2x Zelfgebakken appeltaart van Willemien van Eerden ~ 2x Arretjes cake van Lucie Koskamp ~Een baksel van Aleid Bongen ~ Taart van Heidi ~ Waardebon van De Woonwagen Brocante en Curiosa ~ 2x Luchtfoto door Pim ~ Pannekoeken oid Speelboerderij de Neeth ~ 6x Muts , shawl of sokken van Handwerk cafe ~ 2x 10 kaartjes Thea Onnink ~ Setje poetsmiddelen Lensink & Kolstee ~ Rondleiding Boerderijmuseum de Neeth (met koffie en krentewegge) voor 6 personen ~ Rondleiding voor 4-6 personen in 2e wereld oorlog museum Rien Koskamp ~ Fotoshoot door Peter Ligterink ~ Fotoshoot  door Wianda Bongen ~ Zelfgemaakt sieraad van Heleen Veerbeek ~ Huiskamerconcert Josien en Jan ~ Koetsenrit (2-4 personen) ~ Hennie van Eerden ~ Koetsenrit (2-4 personen) Gert Luiten ~ Twee pianolessen van Gerdienke van Eerden ~ Koelwagen Johan Luiten

Trekking: Koningsdag (27 april) in de Markerink