Revue: Het dak er af
07-07-2022 20:00 - 23:00

Deur ne duftigen storm bunt Harrie en Riek genoodzaakt um tiedelijk te logeren bi-j hun dochter Annet en schoonzönne Theo. Zo huust dree generaties onder één dak en dat göf natuurlijk de neudige lachwekkende situaties en irritaties. Daornaost komt ok heel herkenbaore zaken an bod, zoas: Achterhookse romantiek, social media irritaties, mannenzaken, vrouwendingen, hokjongeren, midlife crisis, Achterhoekse tradities en sportiviteit. Kortom iederene kan zich wal herkennen in de situaties. De rode draod van alles is humor want der völt heel wat te lachen ovver al dee herkenbaore situaties en eigenardigheden van mensen. En pas op, veur a-j et wet, kri-j zelf ok nog ne snaere met. Tussendeur zorgt de band veur bi-jpassende muziek veur nog maer sfeer. Zo kri-j ne aovendvullend programma met völle humor, mooie sfeervolle muziek en ok nog romantiek. Ok heel geschikt veur mensen wiet neet uut Balle komt. Gaot der maor is good veur zitten.

Harrie Maoteman - Roland Duenk
Riek Maoteman - Rianne Lammers
Annet Wisselink (dochter) - Dea te Brinke
Theo Wisselink (schoonzoon) - Peter Timmers
Mark Wisselink (zoon van Annet en Theo) - Jelmer Ligterink
Yvette Wisselink (dochter van Annet en Theo) - Joanne van Eerden
Petra Laseur (huisarts) - Saskia Koskamp
Frank Bussink (medewerker thuiszorg) - Marijn van Eerden
Jochem te Brake (buurman) - Jasper Luiten
Esmee Boland (daerntjen uut Dinxper) - Jolien Kobus
Hokjongens - Jari Harmsen, Jan Willem Kobus, Lars ter Haar

Regisseurs: Hermen Ligterink en Jan van Eerden
Souffleuses: Inge Sloetjes en Marieke Kobus
Grime: Lizette te Linde

Band: Peter Ligterink, Pieter Veldkamp, Andre Duenk, Gerdienke Graven, Wim Mateman, Jan van Eerden, Ernie Demkes, Romy ter Haar, Annet Duenk

De revue is e’schrevven deur Jan van Eerden.

Entree
basisschoolkinderen gratis