Oranjefeest
06-07-2019

Programma dagfeest

• 9.00 uur
    We gaan de vlag weer hijsen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior', zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.
  • 9.30 uur
    Vertrek vanaf de Lodo, in een feestelijke optocht naar koning Dick Stronks aan de Neethweg. Daar is onze jeugdkoningin Maaike v.d. Brink ook aanwezig.
  • 12.00 uur
    Na een gezellige ochtend bij de koning vertrekken we weer richting de Lodo. Hier kunnen jullie o.a. lekker lunchen (voor een klein bedrag van € 3,00) of eventueel een vette hap halen.
  • 13.30 uur
    Start van het koning- en jeugdkoning schieten. Kinderen uit groep 8 en ouder kunnen mee doen met het jeugdkoningschieten.
    Inschrijfgeld: koningschieten € 10,- en jeugdkoningschieten € 2,50
Wat is er verder te doen:
  • Het vertrouwde sjoelen, blikgooien, touwtjetrekken en het springkussen zijn natuurlijk weer aanwezig, maar ook de Ted Show en wat andere verrassingen!

• Dit jaar is er een competitie ROKKENVOETBAL, regel snel een team en doe mee!

• Er is uiteraard ook genoeg gelegenheid om gezellig buiten te zitten met een hapje en een drankje.

Avondfeest met The Sjefs

De dag wordt afgesloten met de gebruikelijke feestavond, de avond begint om 20.00 uur met de band The Sjefs.

Premium

Deze drie boezemvrienden geven 300% tijdens hun explosieve shows en zijn daarom een zeer geliefde band in feesttenten en op festivals. Door hun fenomenale interactie voelen The Sjefs perfect aan welke ingrediënten nodig zijn voor een onvergetelijke avond. Niets staat vast, alles mag, maar stil staan is onmogelijk. Laat je overvallen door een mix aan muzikale originaliteit, een retestrakke show en een trio dat lekkerder is dan je stoutste dromen!

De entree: leden € 3.-, niet leden € 5.-