Oranjefeest 2018
07-07-2018

Programma dagfeest

• 9.00 uur
    We gaan de vlag weer hijsen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior', zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.
  • 9.30 uur
    Vertrek vanaf de Lodo, in een feestelijke optocht naar koning Jan van Eerden aan de Hofstedeweg. Onderweg halen we onze jeugdkoning Daan van Eerden op. Het Koningspaar hoeft niet gefeliciteerd te worden, maar mocht je dat willen, dan is het mogelijk een kijkje te nemen bij de levensboom van Jeroen.
  • 12.00 uur
    Na een gezellige ochtend bij de koning vertrekken we weer richting de Lodo. Hier kunnen jullie o.a. lekker lunchen (voor een klein bedrag van € 3,00) of eventueel een vette hap halen.
  • 13.30 uur
    Start van het koning- en jeugdkoning schieten.
    Inschrijfgeld: koningschieten € 10,- en jeugdkoningschieten € 5,-
Wat is er verder te doen:
  • Het vertrouwde sjoelen, blikgooien, touwtjetrekken en het springkussen zijn natuurlijk weer aanwezig, maar ook de Ted Show en wat andere verrassingen!

• Er is uiteraard ook genoeg gelegenheid om gezellig buiten te zitten met een hapje en een drankje.

Avondfeest met TRIBUTE

Het Oranjefeest wordt afgesloten met de gebruikelijke feestavond, de avond begint om 20.00 uur met de band Tribute.

Premium

TRIBUTE is een zeer ervaren frisse coverband die met een groot enthousiasme een zeer uitgebalanceerd repertoire brengt. Voor bruiloften, bedrijfsfeesten, studentenfeesten, kermis of tentfeest: TRIBUTE brengt sfeer, show, en spektakel!

De entree: leden € 3.-, niet leden € 5.-

Een mooie muzikale afsluiting van hopelijk een fantastisch Oranjefeest 2018