Oranjefeest 2017
08-07-2017

Programma dagfeest

• 9.00 uur
    We gaan de vlag weer hijsen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior', zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.
  • 9.30 uur
    Vertrek vanaf de Lodo, in een feestelijke optocht naar koning Hermen Ligterink aan de Nijhofsweg. Daar is onze jeugdkoning Job Ligterink ook aanwezig.
  • 12.00 uur
    Na een gezellige ochtend bij de koning vertrekken we weer richting de Lodo. Hier kunnen jullie o.a. lekker lunchen (voor een klein bedrag van € 3,00) of eventueel een vette hap halen.
  • 13.30 uur
    Start van het koning- en jeugdkoning schieten.
    Inschrijfgeld: koningschieten € 10,- en jeugdkoningschieten € 5,-
Wat is er verder te doen:
  • Het vertrouwde sjoelen, blikgooien, touwtjetrekken en het springkusse springkussen is er natuurlijk weer.
  • Grotere spellen:
    Het wordt vast heel erg mooi weer, dus voor de kids is er iets te doen wat met water te maken heeft, dus doe je zwembroek/pak aan. De volwassenen mogen natuurlijk ook!
    Geen teamspel dit jaar, maar heb je altijd al willen laten zien hoe behendig, slim en sterk je bent, die kans kun je deze middag pakken in een spectaculair spel!
  • Uiteraard kun je ook relaxt en gezellig buiten zitten met een hapje en een drankje.

Avondfeest met PREMIUM

Het Oranjefeest wordt afgesloten met de gebruikelijke feestavond, de avond begint om 20.00 uur met de band Premium.

Premium

Waar Premium binnenkomt, ontstaat plezier. Zes creatieve, energieke Achterhoekse kerels die enthousiasme, strakke covers en interactie met het publiek in een juiste dosis combineren. Al sinds de oprichting in 2002 (inmiddels zo'n 200 optredens geleden!) blijkt deze formule nog steeds een groot succes. Of het nu een groot festival is of een klein besloten feest; het dak gaat er af!

De entree: tussen 20.00 uur tot 20.30 uur is de toegang gratis.
Na 20.30 uur: leden € 3.-, niet leden € 5.-

Een mooie muzikale afsluiting van hopelijk een fantastisch Oranjefeest 2017