Oranjefeest 2016
16-07-2016

Programma dagfeest

• 9.00 uur
    De vlag zal worden gehesen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior' zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.
  • 9.30 uur
    Vertrek vanaf de Lodo, in een feestelijke optocht naar koning Ralph Wessels  aan de Markerinkdijk. Ondertussen halen we ook onze jeugdkoningin Merle ter Haar op.
  • 12.00 uur
    Na een gezellig samenzijn bij de Koning vertrekken we weer richting de Lodo waar voor een kleine vergoeding van € 3,00 een lunch voor iedereen klaar staat.
  • 13.30 uur
    Start van het koning- en jeugdkoning schieten.
  • de traditionele spelletjes, zoals roosjesschieten, blikgooien, sjoelen, enz. zijn er ook weer.  Voor de kinderen is er een luchtkussen en een opblaasbaar voetbalveld.
  • 15.00 – 16.30 uur
    Wij dagen je uit voor een potje Bubblebal.

Doe je mee??? Schrijf dan zsm een team in, stuur een mail naar secretaris@oranjeverenigingbarlo.nl. VOL=VOL
    Een team moet uit minimaal 4 personen bestaan aangezien er 4 in het veld moeten staan tijdens een wedstrijd. We hebben 1,5u de tijd voor de competitie dus de plaatsen zijn beperkt, er kunnen maximaal 6 teams mee doen. Een wedstrijd duurt 5 minuten. Inschrijfgeld bedraagt € 5,- dus geef je snel op voor deze spectaculaire competitie!
  • ????? uur
    Dan is de nieuwe Koning of Koningin bekend

Avondfeest met BEDROCK

Het Oranjefeest wordt afgesloten met de gebruikelijke feestavond, de avond begint om 20.00 uur met de band Bedrock.

Bedrock is een volwaardige coverband die weet wat er van hen verwacht wordt. De interactie tussen de bandleden en het publiek is de grote kracht van Bedrock.

De entree: tussen 20.00 uur tot 20.30 uur is de toegang gratis.
Na 20.30 uur: leden € 3.-, niet leden € 5.-

Een mooie muzikale afsluiting van hopelijk een fantastisch Oranjefeest 2016