Oranjefeest 2015
18-07-2015

We beginnen 's morgens om 9.00 uur. De vlag zal worden gehesen onder muzikale begeleiding van muziekvereniging 'Excelsior' zij zullen de hele dag met muziek opvrolijken.

Om 9.30 uur vertrekken we vanaf de Lodo, in een feestelijke optocht naar onze koningin Wilma Lageschaar aan de Lichtenvoordsestraatweg 71. Ondertussen halen we ook onze jeugdkoning Luuk Cornelissen op.

We zijn weer erg benieuwd naar alle versierde fietsen, karretjes, wagens en natuurlijk verklede mensen die aan deze optocht mee zullen doen. Bij de Lodo zullen voor vertrek alle versierde voertuigen en personen voorzien worden van een nummer en dingt men mee naar één van de prijzen in verschillende categorieën.

Na het ophalen van de Koningin gaan we rond 12.00 uur weer terug richting de Lodo waar voor een kleine vergoeding van € 2,50 een maaltijd voor iedereen klaar staat.

‘s Middags beginnen we om 13.30 uur met het koning- en jeugdkoning schieten. Dit jaar hebben we een NIEUW spelprogramma. Wil je graag strijden tegen anderen, individueel of in teamverband, dit kan. Er komen spellen die jullie uitdagen tot een fanatiek competitiespel. Weet je nu al dat je als team mee wilt doen, geef dit dan door bij secretaris@oranjeverenigingbarlo.nl

Verder zijn er ook weer de traditionele spelletjes, zoals roosjesschieten, blikgooien, sjoelen, enz. Voor de kinderen is het luchtkussen er weer en natuurlijk het grabbelen.

Het Oranjefeest wordt afgesloten met de gebruikelijke feestavond, de avond begint om 20.00 uur. Hier treedt op de feestband The Raise.

The Rai$e

The Raise is een feestband uit de Achterhoek ontstaan uit het gerenommeerde Doesn’t Matter. De band heeft een uiterst gevarieerd repertoire en veel ervaring op het podium. Van top 40 tot golden oldies; The Raise speelt het allemaal! Door een strakke show neer te zetten met het gebruik van professioneel licht en geluid wordt elke avond een geweldig feest en is het enige doel om iedereen de avond van hun leven te bezorgen!

De entree bedraagt voor leden € 3.-, niet leden € 5.- tussen 20.00 uur tot 20.30 uur is de toegang gratis.

Een mooie muzikale afsluiting van hopelijk een fantastisch Oranjefeest 2015