Nieuwjaarstreffen 2017
06-01-2017 18:30 - 00:00

De activiteiten commissie en de Oranjevereniging organiseren op vrijdag 6 januari een feestelijk nieuwjaarstreffen in de Markerink. U wordt verwelkomd vanaf 18.30 uur met een welkomstdrankje om met elkaar te proosten op het nieuwe jaar. Verder is er vermaak die avond voor zowel jong als oud, ook voor de kinderen.

Er is de mogelijkheid om wat vroeger te komen, alleen, met je partner of met je gezin. Maar wat later bent u ook van harte welkom. Hoe dan ook: Wij zorgen voor gezelligheid, wat te eten en wat te drinken.

Later op de avond mogen de jongeren in hun eigen jeugdgedeelte hun muziek en sfeer uitkiezen.

We nodigen iedereen van harte uit om samen het nieuwe jaar te vieren en neem gerust je vrienden, buurt of familie mee. De entree is gratis en de drankjes zijn goedkoop (wat betreft prijs). Kinderen krijgen gratis drinken.

Graag schudden we u de hand op vrijdag 6 januari vanaf 18.30 uur.

De activiteiten commissie en Oranjevereniging Barlo.