Koningsdag bij de Markerink
27-04-2015

Op maandag 27 april 2015 wordt de tweede KONINGSDAG gevierd.

Wij willen jullie uitnodigen om deze Koningsdag samen met ons te vieren. Voor degenen die de dag sportief willen beginnen, organiseren we voor jong en oud weer een fietstocht….  De fietstocht start tussen 09.00 en 10.30 uur vanaf De Markerink. Voor de kinderen van groep 5, 6, 7 en 8 is een aparte fietstocht uitgezet. De kinderen van groep 1, 2, 3 en 4 kunnen met hun ouders meefietsen. Ook het gezellig samenzijn met koffie en daarna het traditionele borreluurtje mag op deze dag niet ontbreken. Dit gezellige samenzijn begint al tijdens en na de fietstocht. Voor de kinderen is er het roosjes schieten en is er een springkussen.

Wat we dit jaar wel anders gaan doen, is de locatie waar we onze Koningsdag gaan vieren. Jullie zijn allen van harte welkom bij de Markerink aan de Markerinkdijk in Barlo…. Een andere locatie met ook weer andere mogelijkheden. We mogen hier gebruik maken van de verschillende faciliteiten van de school, zodat er van alles te doen is. (de zandbak, voetbalveld en de gymzaal voor het kijken van films).

Tussen alle gezelligheid door willen we ook graag nog tijd vrij maken voor onze GRANDIOZE VERLOTING. Een ludieke actie voor nieuwe stoelen voor de Oranjevereniging. Wij komen vóór Koningsdag langs voor de verkoop en op Koningsdag worden de prijswinnaars bekend gemaakt. Er zijn geweldige prijzen te winnen, ding dus mee naar al dit moois door loten te kopen!!

Wij zien jullie graag op  KONINGSDAG op 27 april 2015 bij de MARKERINK!!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van Oranjevereniging Barlo