Fietstocht Koningsdag 2021
27-04-2021 09:30 - 11:00

Beste leden,

Pak je fiets uit de schuur, pomp de banden op, laad de accu bij en versier de boel met oranjeslingers/ballonnen etc en niet te vergeten hang je ORANJEVERENIGING VLAG thuis op.

Want Koningsdag 27 april 2021 komt eraan!!

Wij vieren Koningsdag dit jaar op de fiets…..met een heerlijke Coffee/Thee to go! (ranja is ook beschikbaar).

Wij hebben weer een leuke fietstocht voor jullie. Op dinsdag 27 april tussen 9.30 en 11.00 uur kunnen jullie starten bij ons nieuwe gebouw “Groot Deunk”, ingang Bullensteeg. Na een klein inkijkje in ons fantastisch mooie gebouw, ontvangen jullie een fietstocht op papier en kunnen jullie volop genieten van de omgeving van Barlo. Er is weer een “volwassen” tocht (ong. 25 km) en een “kinder” tocht (max 10 km). Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind deze dag. En voor de fanatiekelingen onder ons hebben we ook nog een leuke prijs!!

WIJ HOPEN JULLIE 27 APRIL TE ZIEN!

Helaas is het ook dit jaar nog niet mogelijk om op Koningsdag gezellig samen te komen en even bij te praten. We hopen allemaal dat dat binnenkort weer kan.

Of je nu meefietst of niet, wij vinden het leuk om te zien dat jullie er een Oranjeverenigingwaardige Koningsdag 2021 van maken, door onze vlag op te hangen. Versier de boel en pak (na de fietstocht) een drankje, maak een lekker patatje evt. met een heerlijke hamburger klaar. Leg de gezellige momenten van deze dag vast en stuur deze foto’s naar secretaris@oranjeverenigingbarlo.nl.

WIJ WENSEN JULLIE ALLEN EEN FIJNE KONINGSDAG!

BESTUUR ORANJEVERENIGING BARLO