Bargloop 2023
07-07-2023 18:30 - 22:00

Dit jaar wordt er op 7 juli voor de tweede keer de Bar(g)loop georganiseerd. Dit jaar in samenwerking met de Oranjevereniging Barlo.

Waar er bij de eerste editie maar 1 afstand was zijn er dit jaar 2 afstanden toegevoegd! Namelijk de 1km voor kinderen t/m 9 jaar en de 2km voor kinderen van 10-15 jaar oud!

tijden:
1km - 18:30uur
2km - 18:40uur
5km - 19:00uur

Het parcours van de 1 en 2km slingert rondom feest locatie Groot Deunk. De 5km grotendeels onverhard, gaat dwars door het glooiende landschap van Barlo... je komt vanalles tegen, zo loop je langs de locatie waar de achterhoekse vlag is ontstaan... maar meer kunnen we echter niet verklappen. Schrijf je nu snel in en je bent verzekert van een plaatsje op de eerste rij. Je betaalt pas bij het afhalen van het startnummer.

Start en finish locatie: Groot Deunkweg 5, Aalten.

Inschrijving ter plaatse is vanaf 18:00 uur mogelijk tot 1 sec voor de start. ( wij doen niet zo moeilijk)
Inschrijfgeld voor de kinderen is € 2,- voor volwassenen € 5,- en wandelaars € 3,-

Wandelaars zijn ook welkom op het parcours en kunnen om 19:00uur starten voor een adembenemend 5km rondje door Barlo.

Na de loop is er een afterparty met DJ!

Wij wensen u nu al een fantastische avond toe.

informatie

inschrijven