Balse Muzikantenbank Live
07-02-2015 20:00 - 02:00

Meer dan 20 (Balse) muzikanten live on stage!

Al vier maanden zijn er drie groepen bezig met een avond vullend muzikaal programma om jullie te laten genieten van Hollandse glorie tot swingende soulmuziek en dampende britpop. De opbrengst van deze avond is voor de aanschaf van nieuwe stoelen voor Oranjevereniging Barlo. De zaal is open om 8 uur en bij de entree betaal je 4 euro voor deze leuke avond. In welke volgorde de drie bands te horen zullen zijn wordt op de avond zelf bepaald d.m.v. loting.

De Balse muzikantenbank is een vrijwillig innitiatief van drie muzikanten uit Barlo. De muzikantenbank geeft beginnende en gevorderde muzikanten uit (omgeving) Barlo de kans om in wisselende samenstelling in een band te spelen. Je speelt songs aan de hand van een thema. De thema's veranderen en zo kun je dus elke keer meedoen als het een thema van jouw interesse is. Na een paar maanden oefenen mag je met je groep het resultaat ten gehore brengen.  De eerste livenight staat gepland in feb. 2015. Deze avond doen alle muzikanten mee.

Zelf meedoen aan de barlose muzikantenbank, leuke ideeën of thema's in gedachten of heb je vragen? neem contact op met Peter Ligterink, Jan van Eerden of Niek ter Horst
(Ok veur niet Balsen)