Geen gezellig samenzijn, wel de vlag ophalen
12-09-2020 19:00 - 21:00

Volgende week is het alweer 12 september. De dag waarop wij afscheid wilden nemen van de Lodo met een gezellig samenzijn. Helaas hebben wij als bestuur moeten besluiten om het afscheid af te blazen gezien alle ontwikkelingen rondom corona.

Zolang de (corona) situatie zo onzeker is als nu, vinden wij het onverantwoord om dit afscheid te organiseren. Er moeten veel coronamaatregelen getroffen worden, waaronder de 1,5 meter en die maakt het er niet makkelijker en gezelliger op. Wij denken dat dat allemaal niet echt Oranjevereniging waardig is. Bovendien staat de gezondheid van jullie allen bij ons voorop. Afscheid nemen van de Lodo kunnen en mogen we ook op een ander moment.
We kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar hopen volgend jaar weer samen een mooi feest te kunnen organiseren, met daarbij een gepast afscheid van de Lodo.

Vlag

De Oranjevereniging vlag is een groot succes geworden.  Fantastisch! De vlag kunnen jullie zaterdag 12 september tussen 19.00 en 21.00 uur gewoon ophalen en gelijk betalen bij de Lodo.  Jullie kunnen in een soort drive through langs de Lodo rijden, waar het bestuur en het koningspaar klaar zal staan om jullie de vlag uit te reiken. Kom met de fiets, de auto of te voet.  Allemaal coronaproof. Kom je met de auto, neem dan de Barloseweg vanaf Aalten, zo kom je goed uit bij de Lodo. De kosten voor de vlag zijn € 15,--. Voorkeur gaat uit naar pinnen en anders graag gepast contant.

Nog geen vlag besteld?

Geen probleem! We hebben er nog wat extra beschikbaar. Deze kunnen ook op 12 september gekocht worden bij de Lodo, zolang de voorraad strekt. Kun je niet de 12e? Stuur dan even een mailtje naar info@oranjeverenigingbarlo.nl en we houden er een voor je achter.

Vlag

Bestuur Oranjevereniging Barlo