Kom helpen met het Oranjefeest!
01-07-2024

Het is alweer juli en het Oranjefeest staat voor de deur. Ook dit jaar hebben we weer veel vrijwilligers nodig. Als het goed is heb je hem al gezien in het programmaboekje, maar ook via deze weg willen we jullie weer even wijzen op de vrijwilligerslijsten.

Wil jij graag meehelpen er weer een knalfeest van te maken, je skills showen als masterchef bij de frituur, de lunch helpen v̶o̶o̶r̶p̶r̶o̶e̶v̶e̶n̶ voorbereiden, of gezellig met iemand achter de bar; schrijf je in via onderstaande link!

Nieuw dit jaar is dat we ook EHBO'ers nodig hebben. Dit is tegenwoordig verplicht voor alle evenementen, en helaas kan de Aaltense organisatie niet aan de vraag voldoen. Daarom zijn we op zoek naar vrijwilligers die tijdens het feest als EHBO-er aanspreekpunt zijn en een oogje in het zeil houden. Beschik jij over een EHBO (of evt BHV) diploma. Meld je alsjeblieft aan voor een dag(deel)!

Meld je aan voor iets dat je wel wil doen, en vergeet niet de link te delen zodat we de lijst binnen no time vol hebben en er weer een mooi feestje van kunnen maken. Heb je vragen? Mail dan naar joanneluiten@hotmail.com, of stuur een berichtje via WhatApp; 0630188210

Opgeven kan via deze link:

Samen maken we er weer een prachtig feest van!