Het Foute Feest
09-07-2016 21:30 - 01:00

Foto's van het foto kastje hier op onze website en op facebook!

Wanneer de kids helemaal moe zijn van hun Kidsdisco kunnen de ouderen en minder jongen helemaal los gaan op Het Foute Feest. De muziek wordt deze avond verzorgd door niemand minder dan DJ Robby Reyes, in Barlo ook wel bekend als Rob Wolsink. DJ Robby Reyes is een enthousiaste allround DJ/entertainer met een vlotte mix. Elk jaar geeft hij shows door heel Europa zoals bekende skigebieden in Oostenrijk en zomer vakanties in bijvoorbeel Lloret de Mar & Gran Canaria. Zijn draaistijl is een opzwepende mix tussen alle bekende hits. Dat belooft een echt feest te worden! Voor slechts € 3 entree kun je er bij zijn!

Dresscode?

Je mag natuurlijk hele foute kleren aan doen, dat zal zeker niet mis staan, maar niets moet (en alles mag). Doe je favoriete feest outfit aan, als je het zelf niet fout vindt dan vindt iemand anders dat misschien wel... Gewoon lekker feesten zoals jij leuk vindt!

Barlo Top 10 Fout

We willen een top 10 foute nummers volgens de inwoners van Barlo gaan maken. Hier kan DJ Robby Reyes natuurlijk een mooie selectie van draaien tijdens het foute feest. Heb je een fout (en stiekem toch goed) liedje dat zeker in de lijst moet? Mail hem naar fout@oranjeverenigingbarlo.nl en we zetten hem op de lijst waarop gestemd kan gaan worden. Het stemmen komt binnenkort!

Ouderwetse visite in de Lodo

Omdat niet iedereen de hele avond feest wil maken in de tent, gaan we ook in Lodo een "fout" feestje vieren met een ouderwetse visite. Volgens sommige erg "fout", volgens anderen gewoon ouderwets gezellig. Dus voor iedere wat wils!

Photo booth / foto kast

Tijdens Het Foute Feest hebben we een photo booth geregeld, een foto kast voor wie liever Nederlands praat. Wij hebben een hele verzameling foute en hilarische attributen die we er bij gaan leggen, aan jullie om daar foute en hilarische foto's mee te maken! Hou er rekening mee dat je de volgende dag hier op de site / Facebook staat ;)

Photo Booth

En nog veel meer

We bruisen al van de foute ideeën waar jullie binnenkort meer over horen. Wij zetten alvast Why Tell Me Why van Anita Meyer op om in de stemming te komen en verder te brainstormen.

Wij hebben er al zin in, jullie ook??

Op de hoogte blijven? Kijk op onze Facebook pagina of meld je aan voor het evenement op Facebook.