Vrijwilligers, onmisbaar!

Vrijwilligers"Vele handen maken licht werk" is het gezegde en dat geldt zeker voor de activiteiten van de Oranjevereniging.  Want zonder de inzet van vrijwilligers zou het niet mogelijk zijn de Koningsdag of het Oranjefeest te organiseren. Het grote deel van het werk wordt door hun verzet. Zo worden er bardiensten gedraaid, patat gebakken en de tent opgebouwd met hulp van vrijwilligers, ook de aankleding van Groot Deunk wordt door een groep vrijwilligers gedaan. Het bestuur is hier erg blij mee!

Maar het is meer dan alleen maar werken, het is ook samen iets dóen; je buurtgenoten beter leren kennen en daardoor betrokken zijn bij elkaar. Leuk, nuttig en gezellig!

Wij zijn nog steeds op zoek naar mensen die ons een paar uur willen helpen bij een van de volgende taken:

• Tent opbouwen/opruimen
  • Feestterrein klaarmaken
  • Bardiensten
  • Patat bakken
  • Muntenverkoop
  • Snoep/ijsverkoop
  • Spelletjes begeleiden/bedenken
  • Aankleding Groot Deunk (sfeerteam)

Als je ook wel eens wat wil doen voor de Oranjevereniging, neem dan even met Ans ter Haar op via helpen@oranjeverenigingbarlo.nl, dan overleggen we wat jij zou kunnen doen.

Samen maken we het feest!